Optymalizacja kosztów procesów logistycznych
WEBINAR ONLINE
Logistyka 4.0
24 LUTEGO, 10:00
Tej wiedzy nie możesz przegapić!
01
02
03
PRELEKCJA #1: Optymalizacja zatrudnienia w procesach logistycznych
PRELEKCJA #2: Optymalizacja procesów magazynowych i produkcyjnych
DEBATA EKSPERCKA:
Zapraszamy Państwa do dyskusji na temat optymalizacji kosztów procesów logistycznych. Zagadnieniu temu przyjrzymy się w kontekście dwóch jego aspektów.
Po pierwsze przeanalizujemy, w jaki sposób grywalizacja i ousourcing procesowy jest w stanie pomóc nam w zmniejszeniu nakładów finansowych na zatrudnianie pracowników. Kwestie te omówią eksperci z Human Group Polska
Po drugie przyjrzymy się możliwościom optymalizacyjnym w zakresie intralogistyki, które można osiągnąć poprzez automatyzację, korzystanie z rozwiązań napędzanych nowymi źródłami energii czy wykorzystanie instrumentów finansowych, jakimi są różne rodzaje wynajmu sprzętu intralogistycznego. Zagadnienia te przedstawią eksperci z Jungheinrich Polska.
Optymalizacja kosztów procesów logistycznych
Optymalizacja kosztów procesów logistycznych
Automatyzacja nie jest już pieśnią przyszłości, a rzeczywistością
Podniesienie wydajności wózków kierowanych przez operatora
Usługa wynajmu jest odpowiedzią na obecne wymagania rynku, zmuszające przedsiębiorców do zapewnienia wysokiej elastyczności procesów logistycznych
Nasi eksperci
Artur Thomas
menedżer projektów systemowych, Jungheinrich Polska
Artur Thomas, z wykształcenia inżynier logistyki produkcji, z firmą Jungheinrich związany jest od ponad 10 lat. W dziale Systemów Logistycznych odpowiada za projekty automatyczne, łącząc zawodowe zainteresowania z zakresu komputerowego wspomagania gospodarki magazynowej i przepływu materiałów z prywatną pasją do nowych technologii.
Artur Kowalski, obecnie menedżer produktu specjalizujący się w kwestiach energii, z firmą Jungheinrich Polska związany jest od 14 lat. Wcześniej pracował na stanowisku specjalisty ds. szkoleń i pomocy technicznej. Elektroniczne wykształcenie Artura Kowalskiego pokrywa się z jego indywidualnymi zainteresowaniami.
Artur Kowalski
kierownik produktu ds. energii, Jungheinrich Polska
Karol Główka
kierownik ds. kluczowych klientów, Jungheinrich Polska
Karol Główka od ponad 4 lat odpowiada za kontakty z partnerami biznesowymi Retail & Logistics jako kierownik ds. kluczowych klientów w Jungheinrich Polska. Działa na terenie całego kraju w zakresie sprzedaży i wynajmu, współuczestniczy w działaniach serwisu oraz koordynuje ustalenia International Key Account Managera z centralami firm współpracujących.
Anna Niedźwiedź
Dyrektor Generalna / Founder of Human Group (HLS / HWL)
Z branżą HR związana ponad 16 lat - w tym 12 lat w Niemczech. Czołowy specjalista APT i OP w Polsce od współpracy z firmami z branży logistycznej, produkcyjnej i spożywczej w zakresie zamówień usług outsourcingowych i ich realizacji. W ostatnich latach silna specjalizacja w outsourcingu pracowniczym i procesowym branży logistycznej, produkcyjnej oraz IT w tworzeniu oprogramowania przyszłości dla pracowników łańcucha dostaw.
Magdalena Skrodzka
Magdalena Skrodzka jako starszy specjalista ds. wynajmu krótkoterminowego w Jungheinrich Polska posiada wieloletnie doświadczenie we współpracy z klientami. Na co dzień zajmuje się doradztwem technicznym w zakresie doboru urządzeń oraz budowaniem i utrzymywaniem relacji handlowych z klientami na terenie Filii Łódź oraz Oddziału Gdańsk.
starszy specjalista ds. wynajmu krótkoterminowego, Jungheinrich Polska
Maciej Antczak
Dyrektor generalny software house Humanit w grupie Human Group / Lider techniczny Effectivo
Zawodowo związany z branżą IT od ponad 8 lat. Geek, programista, współrealizator innowacyjnych projektów technologicznych IT o globalnym zasięgu. Supervisor strony technicznej projektu Effectivo
FIRST PLACE IN INTERNATIONAL SCHOOL CONTEST
Additional info
Additional info
FIRST PLACE IN NATIONAL SCHOOL CONTEST
Additional info
SECOND PLACE IN NATIONAL SCHOOL CONTEST
A few words about your product/offer. Focus on the benefits not the features. Explain how your product will improve your customer's life.
A few words about your product/offer. Focus on the benefits not the features. Explain how your product will improve your customer's life.
6
ekspertów
4
3
OUR SCHOOL
case studies
godziny narzędziowej wiedzy
Dowiedz się, jak optymalizować koszty Twoich procesów logistycznych całkowicie bezpłatnie.
Zarejestruj się na wydarzenie, a link do transmisji otrzymasz na Twój służbowy adres e-mail kilka dni przed wydarzeniem.
Konferencja online
2 godziny narzędziowej wiedzy
24.02.2022