SPÓJRZ
ZA HORYZONT
ZDARZEŃ

DIGITALIZACJA + AUTOMATYZACJA
= LOGISTYKA JUTRA

22 listopada 2022

9:00 – 17:00

Wrocław,
hotel Mercure

Dwa bloki
tematyczne

Sprawdzone rozwiązania

+15

NARZĘDZIOWYCH PRELEKCJI

Dołącz TERAZ!

+150

PRAKTYKÓW
Z BRANŻY

Biznesowe dyskusje i rozmowy

SATYSFAKCJI

100%

O KONFERENCJI

ZAREJESTRUJ SIĘ!

Głęboko wierzymy, że receptą na sukces w trudnych i nieprzewidywalnych czasach są innowacje oraz proaktywne podejście strategiczne oparte na danych. Dlatego zapraszamy Państwa na konferencję Tomorrow Logistics, na której porozmawiamy o przełomowych technologiach związanych z logistyką. Nasze spotkanie podzielimy na dwa bloki tematyczne:

> Digital Supply Chain – sposoby podnoszenia poziomu ucyfrowienia łańcuchów dostaw i najlepsze praktyki związane z pozyskiwaniem i analizą danych.

> Automatic Solutions – najciekawsze wdrożenia związane z rozwiązaniami automatycznymi w łańcuchach dostaw, analizy rentowności i dobre praktyki.


Spotkajmy się, wymieńmy się doświadczeniami i razem zbudujmy logistykę jutra.

W PROGRAMIE:

Wdrażanie rozwiązań zautomatyzowanych – wszystko o zwrocie z inwestycji

Inwestycje w rozwiązania automatyczne pozwalają na całkowitą przebudowę wielu procesów firmowych. Wymagają one jednak pokaźnych nakładów. Dlatego tak ważne jest, aby nauczyć się analizować nasze procesy firmowe i dobierać tylko te rozwiązania automatyczne, które wzniosą działanie organizacji na wyższy poziom. Kolejną kwestią jest odpowiednie obliczenie zwrotu z inwestycji z uwzględnieniem wielu, często względnie skomplikowanych czynników i zmiennych.

Cyfrowe zarządzanie łańcuchami dostaw w erze deficytów – czasu, przewidywalności, strategii, zasobów, uwagi klienta

Zarządzanie łańcuchami dostaw staje się coraz trudniejsze. Jako menedżerowie logistyki stykamy się z kolejnymi problemami oraz wyzwaniami. Szansą na stabilizację stają się cyfrowe narzędzia, które mogą stanowić wsparcie w różnych obszarach naszej działalności.

Integracja i współpraca systemów IT w łańcuchu dostaw

U podstaw innowacyjnych oraz nowoczesnych łańcuchów dostaw leży zintegrowane planowanie oparte o takie technologie, jak big data oraz internet of things. Poznajmy techniki analizy danych pozwalające na działania predyktywne i uderzenia wyprzedzające.



Pełen program konferencji zaprezentujemy 23 września 2022

Jak skrócić długość ścieżek kompletacyjnych o 30% dzięki zastosowaniu algorytmów sztucznej inteligencji?

Dynamiczny wzrost zakupów online wymusza konieczność optymalizacji rozwiązań logistycznych i informatycznych mających na celu sprostanie nowym oczekiwaniom klientów bez uszczerbku na jakości i przede wszystkim szybkości obsługi zamówień internetowych. System WMS musi wyznaczyć optymalną trasę przejścia dla kilkudziesięciu lokacji pickingowych. To, co na pierwszy rzut oka wydaje się proste, w rzeczywistości stanowi istotny problem dla matematyków od lat. Przedstawimy rozwiązanie do optymalizacji ścieżki kompletacji zamówień z wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji, które pozwala skrócić długość ścieżek kompletacyjnych o 30%.

Jerzy Danisz, WMS Center Competence Manager, PSI Polska

PRELEGENCI

Digital Supply Chain

AMAZON
Dyrektor centrum dystrybucyjnego


CEZARY PIECZETOWSKI

KAROL ROBACZEWSKI

X-KOM

Chief of Manufacturing and fulfillment

PIOTR SUSZ

CONTEX EXPERTS

2PLOG

Co-Founder

O prelekcji
O prelekcji
O prelekcji

WYZNACZNIKI EFEKTYWNOŚCI ŁAŃCUCHÓW DOSTAW – TO, CO POTRAFISZ ZMIERZYĆ, MOŻESZ TEŻ ULEPSZYĆ

BUDOWANIE CYFROWEGO ŁAŃCUCHA DOSTAW W X-KOM – CASE STUDY

ZARZADZANIE CENTRUM LOGISTYCZNYM PRZY UŻYCIU BIG DATA I BUSINESS INTELLIGENCE

Rozwiązania Automatyczne

MIEBACH

Senior Principal

JACEK OLSZEWSKI

O prelekcji

WDRAŻANIE ROZWIĄZAŃ ZAUTOMATYZOWANYCH – WSZYSTKO O ZWROCIE Z INWESTYCJI

DOMINIK SKOWROŃSKI

UNIWERSYTET ŁÓDZKI


SIEDEM TWARZY INFORMATYCZNEJ AUTOMATYZACJI PROCESÓW W LOGISTYCE

O prelekcji

ZWROT Z INWESTYCJI W SYSTEM NIPPER AGV JUŻ PO 5 DNIACH

O prelekcji

PRZEDSTAWICIEL NIPPER POLSKA


KARDEX POLSKA

System Sales Automation

ANDRZEJ MICHALSKI

O prelekcji

AUTOMATYCZNE MAGAZYNY PALETOWE

KRZYSZTOF NOWAKOWSKI

KARDEX POLSKA

Sales & Project Manager


AUTOMATYZACJA I INFORMATYZACJA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH

O prelekcji

PARTNERZY

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PARTNERZY MEDIALNI

Inteligentne magazyny podstawą cyfrowych łańcuchów dostaw - koncepcja Warehouse 4.0 w magazynach Grupy x-kom

Automatyzacja i robotyzacja magazynu to zagadnienia znane każdemu menedżerowi łańcucha dostaw. Nowe technologie dają nam jednak znacznie szersze możliwości, które sprawią, że nasze magazyny staną się naprawdę inteligentne. O inicjatywach x-kom w tym zakresie, spiętych nazwą Warehouse 4.0, opowie Karol Robaczewski, Dyrektor Centrum Dystrybucji Grupy x-kom.

Karol Robaczewski, Dyrektor Centrum Dystrybucji Grupy x-kom

Działanie w oparciu o dane. Jak budować relacje biznesowe i optymalizować działania floty przy wsparciu telematyki?

W dojrzałym przedsiębiorstwie każde działanie powinno być oparte o przesłanki wynikające z analizy konkretnych informacji. Wielu bardzo szczegółowych danych dostarcza między innymi telematyka.

Piotr Czajka, Direct Sales Manager, Webfleet Solutions Poland & EE

Więcej niż magazyn, czyli o automatyzacji rejestracji procesów logistycznych oraz intralogistycznych na przykładzie producenta wody mineralnej

Świat, w którym towar w operacjach logistycznych jest automatycznie skanowany i ewidencjonowany, bez konieczności ręcznej weryfikacji, jest na wyciągnięcie ręki. A to wszystko za sprawą bramek skanujących Rewista Gate Control, będących doskonałym rozwiązaniem wszędzie tam, gdzie wymagana jest precyzyjna identyfikacja przemieszczających się przedmiotów lub osób. Na przykładzie jednego z największych producentów wody w Polsce dowiesz się ile czasu i oszczędności zyskano dzięki systemowi automatycznych bramek skanujących.

Marek Kuropieska, Prezes Zarządu Aspekt Sp. z o.o

Algorytmy optymalizujące dostawy ostatniej mili, czyli jak pogodzić oczekiwania klienta z możliwościami kuriera?

Dynamiczny wzrost transakcji e-commerce zmusza firmy kurierskie do poszukiwanie różnych rozwiązań wspomagających efektywność operacji przy jednoczesnym wzroście oczekiwań ze strony konsumentów. Jak podołać zadaniu, które nie jest proste i łatwe w czasach, gdy brakuje wykwalifikowanej kadry, a w szczególności kierowców? Jaki wpływ na nasze środowisko mają konwencjonalne metody dostaw w porównaniu z coraz popularniejszą dostawą OOH (poza domem)? Czy, a jeżeli tak to, kiedy znikną z ulic miast setki samochodów dostawczych mijających się na każdym skrzyżowaniu?

Mirek Gral, Wiceprezes, Partner w Last Mile Experts

Cross border e-commerce – jak standardy GS1 pomagają w handlu i logistyce

Rozszerzenie działalności internetowej na nowe rynki pociąga za sobą wiele wyzwań o charakterze logistycznym, prawnym i finansowym. Istotne zmiany, które dotknęły naturę handlu, skutkują pojawianiem się nowych jego modeli, w tym handlu międzynarodowego, który coraz szerzej prowadzony jest w przestrzeni wirtualnej. Jednym z takich nowych zjawisk jest transgraniczny handel elektroniczny (cross-border e-commerce, CBEC).

Agata Horzela, Menedżer ds. standardów GS1 w TSL / T&L Manager

Magdalena Krasoń-Wałęsiak, Menedżer ds. eCommerce

Biorę udział!

AGENDA WYDARZENIA

Liczba miejsc jest ściśle ograniczona!

Dołącz TERAZ!
Dni
Godzin
Minut
Sekund

DARMOWA REJESTRACJA*

* Uczestnictwo jest bezpłatne dla pracowników operacyjnych związanych z łańcuchem dostaw oraz menedżerów logistyki i magazynów. Jeśli reprezentujesz DOSTAWCĘ produktów, usług, rozwiązań dla logistyki lub zajmujesz się konsultingiem/usługami doradczymi dla logistyki, Twoja cena za uczestnictwo wynosi 2500 zł netto (mianem dostawców określane są wszystkie firmy, które świadczą płatne usługi lub sprzedają produkty i rozwiązania używane w logistyce).

Z regulaminu:


Warunki uczestnictwa oraz płatności


Uczestnictwo bezpłatne dla pracowników oraz menedżerów związanych z zarządzaniem łańcuchem dostaw i magazynem pod warunkiem, że Uczestnik, który wypełnił Formularz Zgłoszenia online:


a) pojawił się na wydarzeniu osobiście,


b) nie mógł uczestniczyć z przyczyn losowych w wydarzeniu ale poinformował drogą elektroniczną ( e-mail) Organizatorów o swojej rezygnacji przynajmniej 10 dni roboczych przed planowanym terminem Konferencji,


c) zgłosił Organizatorom drogą elektroniczną (e – mail) swojego zastępcę, który pojawi się osobiście na konferencji. W przypadku nieodwołania uczestnictwa i nie wzięcia udziału w Konferencji firma (reprezentowana przez Uczestnika) jest zobowiązana do uiszczenia pełnej kwoty związanej z udziałem w Konferencji tj. 150 zł/netto/os.

PARTNERZY

Szymon Drobina

Brand Manager

Kontakt z partnerami biznesowymi


szymon.drobina@logistics-manager.pl


+48 533 529 211

Jan Napieralski

Project manager

Kwestie organizacyjne


jan.napieralski@logistics-manager.pl


+48 530 432 332

Dominik Jańczak

Redaktor Naczelny

Kwestie merytoryczne


dominik.janczak@logistics-manager.pl


+48 531 835 098

www.logistics-manager.pl

ul. Heleny Szafran

660-693 Poznań

NIP: 781-202-69-09

REGON: 520261703

© MPF sp. z o.o. 2022

Kamil Matlak

Brand Manager

Kontakt z partnerami biznesowymi


kamil.matlak@logistics-manager.pl


+48 536 204 070

Aleksandra Pisarzewska

Sales Manager

Kontakt z partnerami biznesowymi


aleksandra.pisarzewska@logistics-manager.pl


+48 535 412 300

Karolina Warsicka

Sales Manager

Kontakt z partnerami biznesowymi


karolina.warsicka@transport-manager.pl


+48 534 868 348

KONTAKT